Viral terkini tentang selebriti,gosip,kisah rumah tangga,kisah benar dan lain-lain lagi. Sentiasa melayari blog kami yang santai ni. Pasti tidak membosankan anda

Friday, March 1, 2019

Keji!!! Bapa Rotan Anak Berusia 9 Tahun Gara-Gara Isteri Minta Cerai

Keji!!! Bapa Rotan Anak Berusia 9 Tahun Gara-Gara Isteri Minta Cerai





JOHOR BAHRU 26 Feb. - Hanya kerana tidak dapat mengawal kemarahan selepas isteri meminta cerai, seorang bapa bertindak merotan anak perempuannya yang berusia sembilan tahun di rumah mereka di Jalan Tengah Stulang Baru di sini Khamis lalu.

Kemarahan lelaki yang bekerja sebagai pemandu teksi dan berusia 42 tahun tidak berhenti di situ apabila dia bertindak memukul kepala isterinya yang berusia 40 tahun dengan al Quran sebanyak tiga kali dalam kejadian pada 3.30 petang.


Ketua Polis Daerah Johor Bahru Selatan, Asisten Komisioner Shahurinain Jais berkata, ekoran kejadian tersebut, kanak-kanak perempuan itu cedera pada bahagian lengan dan betis kiri dipercayai akibat dipukul dengan rotan berukuran 60 sentimeter.

Menurutnya, bertindak atas laporan dibuat pengadu yang merupakan ibu tiri mangsa pada hari kejadian, polis telah menahan lelaki terbabit.

“Punca kejadian pada Khamis 3.30 petang itu adalah kerana pengadu meminta cerai daripada suspek dan tindakan itu telah menimbulkan kemarahan lelaki berkenaan.

“Suspek kemudian masuk ke bilik tidur dan mengambil sebatang rotan berukuran 60 sentimeter di atas almari lalu memanggil anak perempuannya sebelum mangsa dipukul dengan rotan pada tangan dan betis kiri beberapa kali.

“Pengadu mendakwa selepas itu, suspek telah mengambil sebuah al Quran dan memukul di kepalanya sebanyak tiga kali,” katanya dalam satu kenyataan di sini sebentar tadi.

Tambahnya, siasatan lanjut mendapati, itu merupakan kejadian kedua mangsa dipukul suspek dengan rotan, namun tiada laporan polis dibuat berhubung kejadian sebelum ini.

Beliau berkata, mangsa merupakan anak kandung suspek hasil perkahwinan dengan isteri pertama dan kini di bawah jagaannya manakala pengadu berkahwin dengan suspek pada 2017 selepas lelaki itu bercerai dengan isteri pertama.


Katanya, kes disiasat mengikut Seksyen 324 Kanun Keseksaan dan Seksyen 31 (1)(a) Akta Kanak-Kanak 2001.

Lelaki itu dijangka dituduh di mahkamah esok.

BERANI CIKGU NAK ROTAN SAYA?



Sumber :Facebook


Share:

0 comments:

Post a Comment

Thanks For Comment !!! :)

JOM TERJAH !!!

JOM LIKE PAGE OMAK KAU VIRAL

BAJU BUDAK MURAH GILER!!!

BAJU KANAK-KANAK MURAH

MY ADD

KEDAI KOMPUTER MURAH

WALLPAPER MURAH

POS IKLAN ANDA DISINI...PERCUMA!!!

IKUT KAMI

PING