Viral terkini tentang selebriti,gosip,kisah rumah tangga,kisah benar dan lain-lain lagi. Sentiasa melayari blog kami yang santai ni. Pasti tidak membosankan anda

Thursday, February 28, 2019

Ngeri!!!Wanita Sempat Tarik Anak Daripada Digilis Trak

Ngeri!!!Wanita Sempat Tarik Anak Daripada Digilis Trak



HANOI 26 Feb. - Seorang kanak-kanak lelaki berdepan situasi mencemaskan apabila nyaris digilis sebuah trak selepas terjatuh daripada motosikal namun sempat diselamatkan ibunya.

Daily Mail melaporkan, rakaman video di Goi, Nam Dinh itu menunjukkan tiga individu menaiki sebuah motosikal dilanggar sebuah kereta.

Wanita itu dan anaknya yang memakai kot merah jambu tercampak dari belakang motosikal sebelum kanak-kanak itu berguling dan hampir dilanggar tayar lori yang datang dari arah bertentangan.

Bagaimanapun, si ibu bertindak pantas apabila menarik anaknya bagi mengelak daripada digilis tayar lori yang menghampiri.

Lelaki yang memandu motosikal itu bagaimanapun tidak menyedari kejadian pemboncengnya terjatuh dan hampir berdepan bahaya.

Apabila lelaki itu menoleh ke belakang dan melihat mereka berdua terjatuh di atas jalan baharulah dia berhenti untuk menyelamatkan mereka. -AGENSI

Kemalangan maut (kompilasi ngeri)



Sumber : Facebook


Share:

0 comments:

Post a Comment

Thanks For Comment !!! :)

JOM TERJAH !!!

JOM LIKE PAGE OMAK KAU VIRAL

BAJU BUDAK MURAH GILER!!!

BAJU KANAK-KANAK MURAH

MY ADD

KEDAI KOMPUTER MURAH

WALLPAPER MURAH

POS IKLAN ANDA DISINI...PERCUMA!!!

IKUT KAMI

PING