Viral terkini tentang selebriti,gosip,kisah rumah tangga,kisah benar dan lain-lain lagi. Sentiasa melayari blog kami yang santai ni. Pasti tidak membosankan anda

Wednesday, August 29, 2018

Dipanggil Gemuk Dan Hodoh Almy Nadia Hilang Sabar Dengan Netizen

Dipanggil Gemuk Dan Hodoh Almy Nadia Hilang Sabar Dengan Netizen


Almy Nadia

Dipanggil Gemuk Dan Hodoh Almy Nadia Hilang Sabar Dengan Netizen | Lama tidak dengan berita pelakon popular Almy Nadia ni. Ramai yang tidak tahu tidak lama lagi, pelakon Almy Nadia dan suami, Fizz Fairuz bakal menimang cahaya mata mereka yang ketiga.




Namun menurut Almy, ramai peminat tidak mengetahui dirinya kini sedang hamil dan usia kandungannya sudah pun memasuki usia enam bulan.


Baru-baru ini, Almy mengaku terpaksa meluahkan rasa marahnya menerusi Instagram apabila ada peminat memanggilnya gemuk dan hodoh.


“Ketika menguruskan sebuah acara di Kuantan, ada lelaki yang menegur saya. Ketika itu, saya berada dalam kereta dan dia terus cakap, ‘eh gemuknya, hodoh’. Kerana bengang, muka saya memang terus berubah.


“Sedangkan sebelum itu, dia sudah pun menegur saya dan Fizz ketika terserempak di hotel sewaktu bersarapan. Dia berkata, saya masih gemuk selepas lama tidak kelihatan. Apabila Fizz mendengar tegurannya itu, dia terus memaklumkan saya sedang mengandung.

“Tetapi, apabila terserempak lagi pada sebelah malam, dia masih bercakap sedemikian. Teruslah saya naikkan status di Instagram,” katanya kepada BH Online.

Kata Almy lagi, bukan mudah untuk seorang wanita kembali langsing selepas melahirkan beberapa anak dan dia mengambil pendekatan untuk tidak kerap berkongsi gambarnya di media sosial.


“Artis pun manusia dan ada perasaan malu. Kenapa orang zaman sekarang tak ada adab? Mereka seolah-olah tiada perasaan. Contohnya, ketika saya buat ‘live’ di Instagram, belum pun sempat memberikan salam, orang sudah ‘bantai’, memaki saya,” katanya.






#almynadia
Share:

1 comments:

  1. Mmg tak mudah nak senangkan hati semua org sabar jer la kalau da terkena diri sendiri, kadang bukan artis pun kena sama macam tu, buli's ni mmg ade di mana2 so jangan hiraukan sgt dan teruskan kehidupan, janji tak melanggar undang2 dan kita happy itu yg penting

    ReplyDelete

Thanks For Comment !!! :)

JOM TERJAH !!!

JOM LIKE PAGE OMAK KAU VIRAL

BAJU BUDAK MURAH GILER!!!

BAJU KANAK-KANAK MURAH

MY ADD

KEDAI KOMPUTER MURAH

WALLPAPER MURAH

POS IKLAN ANDA DISINI...PERCUMA!!!

BACA POST TERDAHULU

IKUT KAMI

PING