Viral terkini tentang selebriti,gosip,kisah rumah tangga,kisah benar dan lain-lain lagi. Sentiasa melayari blog kami yang santai ni. Pasti tidak membosankan anda

Thursday, August 30, 2018

Gadis Ini Mengaku Suka Lelaki Hisap Rokok Sampai Nak Cium

Gadis Ini Mengaku Suka Lelaki Hisap Rokok Sampai Nak Cium



Gadis Ini Mengaku Suka Lelaki Hisap Rokok Sampai Nak Cium | Biar betul sampai nak cium orang yang hisap rokok. Ada jugak ke orang macam ni?

Jarang kita jumpa atau dengar cici-ciri lelaki idaman seorang perempuan tu adalah ‘seorang perokok’. Selalunya lelaki idaman adalah yang soleh dan beriman.

Tapi nampaknya bukan semua macam tu.




Berdasarkan perkongsian di Twitter, seorang wanita ni mengaku yang dia suka sangat dengan lelaki yang merokok. Katanya lelaki yang merokok ni nampak menarik sampai rasa macam nak cium.

 Sumber: Twitter 

Bunyi macam tak logik je seorang perempuan suka lelaki perokok, tapi rupanya ramai lagi yang bersetuju dengan wanita tu. Dorang rasa macam lelaki perokok ni nampak sangat hot dan suka tengok dorang hembus asap rokok. Erkkkk…

 Sumber: Twitter 

Bila ramai perempuan turut mengaku dorang suka sangat tengok lelaki yang merokok, berduyun-duyunlah perokok tampilkan diri nak mengorat. Katanya tak sangka dorang yang merokok ni masih ada harapan untuk disukai oleh perempuan.

 Sumber: Twitter 

Pun begitu, ramai jugak yang kutuk wanita tu dan melabelnya sebagai bangang sebab suka lelaki perokok. Ada yang mengingatkan bahawa second-person smoker macam dorang yang suka hidu bau asap rokok tu akan lebih cepat meninggal daripada orang yang merokok.

 Sumber: Twitter 

Merokok ni bahaya untuk kesihatan. Seeloknya janganlah keluarkan kenyataan macam ni yang menggalakkan orang merokok.



Sumber :lobakmerah

#rokok
Share:

0 comments:

Post a Comment

Thanks For Comment !!! :)

JOM TERJAH !!!

JOM LIKE PAGE OMAK KAU VIRAL

BAJU BUDAK MURAH GILER!!!

BAJU KANAK-KANAK MURAH

MY ADD

KEDAI KOMPUTER MURAH

WALLPAPER MURAH

POS IKLAN ANDA DISINI...PERCUMA!!!

BACA POST TERDAHULU

IKUT KAMI

PING