Viral terkini tentang selebriti,gosip,kisah rumah tangga,kisah benar dan lain-lain lagi. Sentiasa melayari blog kami yang santai ni. Pasti tidak membosankan anda

Monday, August 27, 2018

Kecoh!!!... Dato Seri Vida Bagi Barang Kemas Tiruan Kepada Penyanyi Aishah

Kecoh!!!... Dato Seri Vida Bagi Barang Kemas Tiruan Kepada Penyanyi Aishah


Dato Seri Vida Bagi Barang Kemas Tiruan Kepada Penyanyi Aishah


Menjuarai sebuah program realiti nyanyian popular, Gegar Vaganza 4, penyanyi Aishah yang popular menerusi lagu Janji Manismu ditawarkan pelbagai hadiah lumayan dan mewah apabila dinobatkan sebagai juara pertandingan tersebut.


Namun, selepas setahun berlalu, apa yang diharapkan hanyalah indah khabar dari rupa. Aishah begitu kesal dengan pihak penganjur dan penaja yang menabur janji palsu.

Menurut Aishah, beliau masih belum lagi menerima lot tanah banglo dan mendedahkan barangan kemas tajaan Datuk Seri Vida yang kononnya bernilah RM80,000 sebenarnya tidak mempunyai nilai langsung atau dalam erti kata lain iainya tidak tulen.


Bukan tidak cuba berbincang secara baik dengan pihak penaja, tetapi tahap kesabaran Aishah sudah semakin menipis kerana pihak berkenaan tidak memberikan sebarang respon.

Kemenangan Aishah membolehkan beliau turut membawa pulang hadiah seperti wang tunai berjumlah RM100,000, pakej percutian ke Eropah Timur, barangan kemas, baucar beli-belah bernilai RM6,000 dan trofi.


Walaubagaimanapun, hadiah wang tunai, baucar beli-belah dan pakej percutian sudah diterima oleh Aishah.





Sumber : beautifulnara



Share:

0 comments:

Post a Comment

Thanks For Comment !!! :)

JOM TERJAH !!!

JOM LIKE PAGE OMAK KAU VIRAL

BAJU BUDAK MURAH GILER!!!

BAJU KANAK-KANAK MURAH

MY ADD

KEDAI KOMPUTER MURAH

WALLPAPER MURAH

POS IKLAN ANDA DISINI...PERCUMA!!!

BACA POST TERDAHULU

IKUT KAMI

PING