Viral terkini tentang selebriti,gosip,kisah rumah tangga,kisah benar dan lain-lain lagi. Sentiasa melayari blog kami yang santai ni. Pasti tidak membosankan anda

Friday, August 31, 2018

Fathia Latiff Mengamuk Tuntut Bayaran Gara-Gara Digam Stesen TV

Fathia Latiff Mengamuk Tuntut Bayaran Gara-Gara Digam Stesen TV



Sejak pelbagai kontroversi menghimpit Fathia Latiff, memang tidak nampak bayangnya membintangi mana-mana projek. Terbaru Fathia mengamuk di Instagram, menuntut bayaran beberapa projek dari sebuah stesen TV terkenal.




Dalam Instastory, Fathia menyuarakan amarahnya terhadap stesen TV itu yang tidak membayar beberapa projek yang melibatkannya serta menegaskan mempunyai kontrak yang telah dipersetujui sebagai bukti.


Dalam masa yang sama, Fathia sempat membidas stesen TV berkenaan supaya tidak menyenarai hitam nama beliau untuk membintangi projek terbitan stesen berkenaan. Khabarnya posting Fathia menyelar stesen TV berkenaan juga turut dilapor dan dipadam oleh Instagram.

Bagaimanapun buat masa ini, tiada sebarang komen dari pihak stesen TV berkenaan mengenai isu ini. Kesian juga Fathia kalau benar tidak mendapat bayaran. Harap mereka dapat menyelesaikan hal ini dengan baik.














Sumber : rotikaya

#fathialatiff


Share:

0 comments:

Post a Comment

Thanks For Comment !!! :)

JOM TERJAH !!!

JOM LIKE PAGE OMAK KAU VIRAL

BAJU BUDAK MURAH GILER!!!

BAJU KANAK-KANAK MURAH

MY ADD

KEDAI KOMPUTER MURAH

WALLPAPER MURAH

POS IKLAN ANDA DISINI...PERCUMA!!!

BACA POST TERDAHULU

IKUT KAMI

PING