Viral terkini tentang selebriti,gosip,kisah rumah tangga,kisah benar dan lain-lain lagi. Sentiasa melayari blog kami yang santai ni. Pasti tidak membosankan anda

Sunday, August 26, 2018

Kisah Pengakuan Isteri Yang Suaminya Kedekut

Kisah Pengakuan Isteri Yang Suaminya Kedekut




Assalamualaikum min, aku dalam proses cerai dengan suami. Anak2 dia tak bagi kat aku. Takpe allah maha besar. Dan takpe aku tau dia bapa yang baik

Suami gaji 10k sebulan tapi bagi duit belanja sebulan rm10 saja-allahu xcukup sangat

kami da kawen 10tahun. Aku kawen awal. Aku da terlalu penat. Takde dah kemanisan dalam perkahwinan kami. Sebab apa? Aku bukan nak aib kan dia.

Tapi aku da takde pendengar setia da. Kawan baik aku da meninggal. Mak aku yg dulunya pendengar setia aku pon pergi tinggalkan aku. Aku rindu dia min.. aku mengasuh anak orang. Sebulan 400. 150aku bayar wifi. 50 line hp aku.

100 susu anak dan buat minyak amik anak balik dan pergi sekolah, 100 lagi aku bayar bil elektrik sebab suami kata adik aku duduk dengan ktorg. Gaji suami aku dekat 10k sebulan(oil&gas). Nafkah aku takde sebab dia da beli lauk, byr kereta,byr rumah,motor.

Xpela.. selain dari mengasuh anak orang, kerja aku dari pukul 6pagi smpai 6.15petang amik anak sekola dan hntar anak sekolah. kadang2 tu sarapan pon aku tak sempat.

Xpela demi anak2.. minyak kereta aku jarang mintak sebab kalau aku mintak mesti dia marah dulu lepastu dia hulur rm10. Perjalanan aku dari rumah ke sekola anak makan 20minit.

Tu yang sekola rendah. Kalau yang tadika dalam 10minit pergi balik. Ko rasa cukup ke rm10 minyak tu min? Bila aku penat aku mwngadu kat dia, dia ckp kerja dia lagi penat.

Cuba aku pergi kerja dan dia duduk rumah urus anak. Astagfirullah aku makan hati min.. aku bukan nak mengeluh.

Tapi apa salah kau dengar luahan aku. Bila aku sakit, aku luah yang aku sakit takot nak pergi klinik. Dia ckp kalau takut jangan ckap. Menyampah dengar. Ya allah   .. min, aku da terlalu penat.. aku ckp dengan dia baju anak2 da koyak2.

Dia ckp kan banyak lagi. Aku yang uruskan anak2. Baju dorg. Aku tau.. oh yea, aku da 2 hari tinggalkan rumah.

Bila aku balik sekejap tengok anak2, kalau dulu masa aku ada sarapan anak2 g sekola pon takde. Sekarang sarapan tersedia, baju anak berganti… dah terlalu lama aku makan hati.

Aku ada bagi dia peluang. Tapi dia ckp aku yang tak paham dia. Egonya dia min..min doakan urusan penceraian aku dipermudahkan. Bukan aku xfikirkan anak2. Dan bukan aku pentingkan diri. Tapi aku takut lama2 aku mental dan buat bukan2. Kepada suami ku, kalau kau baca ni. Ketahui la aku da terlalu penat. Aku tak sempurna. Duhai anak2 ingatla anak2 ibu tetap dihati ibu. Tq admin.

Ni jalan terakhir aku min..aku xkerja. Xde duit. Puas da aku pikir apa jalan teebaik.. ya allah min.. aku xmampu da..aku penat

Aku takde siapa2 da min.. kawan2 aku xde.. mak ayah xde.. aku cuma da xmampu hidup dengan ego lelaki..aku sakit min



Kredit : zaudinsaad.blogspot.com

Share:

0 comments:

Post a Comment

Thanks For Comment !!! :)

JOM TERJAH !!!

JOM LIKE PAGE OMAK KAU VIRAL

BAJU BUDAK MURAH GILER!!!

BAJU KANAK-KANAK MURAH

MY ADD

KEDAI KOMPUTER MURAH

WALLPAPER MURAH

POS IKLAN ANDA DISINI...PERCUMA!!!

BACA POST TERDAHULU

IKUT KAMI

PING