Viral terkini tentang selebriti,gosip,kisah rumah tangga,kisah benar dan lain-lain lagi. Sentiasa melayari blog kami yang santai ni. Pasti tidak membosankan anda

Monday, September 3, 2018

Inilah Video Detik-detik Menyeramkan Budak Kecil Diculik Syaitan Lebih Seram Dari Filem Munafik 2

Inilah Video Detik-detik Menyeramkan Budak Kecil Diculik Syaitan Lebih Seram Dari Filem Munafik 2




Inilah Video Detik-detik Menyeramkan Budak Kecil Diculik Syaitan Lebih Seram Dari Filem Munafik 2 dan Hantu Kak Limah 2. Sukar Untuk Dijelaskan!

SILA SCROLL TERUS KE BAWAH UNTUK MENONTON VIDEONYA JIKA ANDA TIADA MASA UNTUK MEMBACA


Paparan dalam video kali ini agak menyeramkan.Tidak dapat dpastikan di mana kejadian pelik ini berlaku.Namun tidak kira di mana ia berlaku, persoalannya apa yang sebenarnya terjadi.

Kelihatan seorang budak kecil dalam lingkungan umur 2-4 tahun yang ditinggalkan bermain sendirian di dalam bilik. Budak itu sedang meniarap di atas lantai di tepi sebuah katil sambil kelihatanya seperti menyanyi-nyanyi.

Di dalam bilik itu terdapat CCTV yang dipasang ibu bapanya untuk memantau pergerakan anaknya itu.




Namun sedang asyik bermain sendirian,tidak semena-mena tiba-tiba ternampak satu huluran tangan hitam yang berkuku panjang keluar perlahan dari bawah katil di tepinya dan menarik kanak kanak itu dengan rakus dan kasar masuk ke bawah katil.

Tidak mungkin ada ibu bapa yang mahu berguarau dengan anak kecilnya dengan sebegitu kasar.Perkara itu agak mustahil.Justeru, apa sebenarnya yang terjadi dan siapakah pemilik tangan hitam berkuku panjang itu?

Persoalan itu masih belum dapat dijelaskan sehingga kini.Malah ibu bapa kanak kanak itu juga masih kebingungan mencari jawapanya.Ini membuatkan mereka merasa takut dan risau untuk meningglkan anak mereka sendirian lagi walau pun untuk seketika.

Walau apa pun pandangan kita, kita perlu akui bahawa jin dan syaitan itu benar-benar wujud.Tapi yang lebih berkuasa sudah tentu Allah Yang Maha Esa.Wallahualam.

Sila tonton video:




Sumber : helangmerah | zaudinsaad.blogspot.com

#seram
#ngeri
#hkl
#hkl2
#munafik
#munafik2
Share:

0 comments:

Post a Comment

Thanks For Comment !!! :)

JOM TERJAH !!!

JOM LIKE PAGE OMAK KAU VIRAL

BAJU BUDAK MURAH GILER!!!

BAJU KANAK-KANAK MURAH

MY ADD

KEDAI KOMPUTER MURAH

WALLPAPER MURAH

POS IKLAN ANDA DISINI...PERCUMA!!!

BACA POST TERDAHULU

IKUT KAMI

PING