Viral terkini tentang selebriti,gosip,kisah rumah tangga,kisah benar dan lain-lain lagi. Sentiasa melayari blog kami yang santai ni. Pasti tidak membosankan anda

Friday, September 7, 2018

Zarina Anjoulie Dakwa Ismail Izzani Bersedap Dengan Girlfriend Dia Yang Kena Bayar Bil

Zarina Anjoulie Dakwa Ismail Izzani Bersedap Dengan Girlfriend Dia Yang Kena Bayar Bil




Zarina Anjoulie Dakwa Ismail Izzani Bersedap Dengan Girlfriend Dia Yang Kena Bayar Bil | Masih belum reda lagi kontroversi antara Ismail Izzani, Zarina Anjoulie dan juga Fathia Latiff. Dalam masa sama, netizen juga tertanya-tanya apa yang sebenarnya yang berlaku di antara mereka bertiga.




Terbaru, Zarina akhirnya mendedahkan perkara sebenar antaranya bersama Ismail menerusi video yang dimuat naik ke akaun Instagramnya. Menurut Zarina, Ismail telah menggunakan bilik hotel atas namanya dan turut memesan makanan melalui room service sehingga mencecah ratusan ringgit namun tidak membayarnya.




Berang apabila netizen mengatakan dia dan Fathia menipu dan sengaja mahu mencari perhatian, Zarina memuat naik satu lagi kenyataan mendakwa dia mempunyai bukti yang kukuh termasuklah foto Ismail yang sedang mabuk bersama kekasihnya.



Dakwa Zarina lagi, walaupun mempunyai bukti kukuh namun dia memilih untuk tidak mendedahkannya kepada umum kerana tidak mahu menghancurkan masa depan penyanyi itu.

Makin lama, isu mereka bertiga ini semakin panas. Adakah dakwaan Zarina mengenai Ismail Izzani ini benar?




Sumber : rotikaya

#zarinaanjoule
#fathialatiff
#ismailizzani




Share:

0 comments:

Post a Comment

Thanks For Comment !!! :)

JOM TERJAH !!!

JOM LIKE PAGE OMAK KAU VIRAL

BAJU BUDAK MURAH GILER!!!

BAJU KANAK-KANAK MURAH

MY ADD

KEDAI KOMPUTER MURAH

WALLPAPER MURAH

POS IKLAN ANDA DISINI...PERCUMA!!!

BACA POST TERDAHULU

IKUT KAMI

PING